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平成29年度(2017)修士論文題目一覧

印刷用ページを表示する 2023年3月9日更新
修士論文題目一覧
企業の研究開発能力による競争優位の構築
-中国華為技術有限公司の事例を中心に-
The Construction of Competitive Advantage Depended on R&D Capability of Corperation -The Case Study on Huawei Technologies Co.Ltd.-
中国情報家電企業におけるオープン・イノベーション戦略 -青島海尓股份有限公司のHOPEの事例を中心として- Open Innovation Strategy in Chinese Information Appliances Companies: The Case Study on HOPE of the Qingdao Haier Incorporated Corporation
日本企業の現預金保有が株主価値に与える影響 Impact of Corporate cash  holding on shareholder value: Evidence from Japan
地方圏の広域商店街におけるインターネット活用戦略と集客効果 -広島本通商店街を事例に- Customer Attraction Using the Internet of Wide-area Shopping Street in Local Areas: Case Study of Hiroshima Hondori Shopping Street
クラウドファンディングによる資金調達に関する実証分析 An empirical analysis of fundraising by using crowdfunding
データ配信能力の性能向上を目的とした無線ネットワークプロトコルに関する研究 A Study on Wireless Network Protocols for Improving Data Dissemination Performance
日本におけるコンビニエンス・ストアの成長戦略に関する研究 -セブン-イレブン・ジャパンを中心として- A Study on the Growth Strategy of Convenience Stores in Japan: Focus on the Seven-Eleven Japan Co.,Ltd.
中国における非営利組織の募金能力に関する実証分析 Fund-raising capability of non-profit organizations in China: An empirical analysis
日本企業における組織不祥事の防止に関する研究
-雪印メグミルク(株)を中心として-
A Study on Preventing Organizational Scandals in Japanese Companies: Focus on Related to MEGMILK SNOW BRAND Co.,Ltd.
NPO法人の会計情報と寄付者の意思決定に関する実証分析 The relation between the accounting information of nonprofit organizations and donations: An empirical analysis.
日本のコンビニエンス・ストアにおけるプライベート・ブランド戦略に関する研究 A Study on Private Brand Strategy in Japanese Convenience Store
蒸留技術と進化計算手法を用いた深層学習モデルからの知識獲得に関する研究 A Study on knowledge acquisition from deep learning model by using distillation technique and evolutionary computation method
コンテンツ指向型ネットワーク基盤におけるキャッシュ適正配置プロトコルに関する研究 A Research on Proper Cache Allocation Method over Contents-Centric Network Infrastructure